Een Google Ads Pakket afnemen

Wil jij graag veel conversies creëren op jouw website en ben je hiervoor op zoek naar het juiste Google Ads pakket? Dan wil je natuurlijk wel eerst weten hoe dit allemaal in elkaar steekt. Waar bestaat een Google Adwords pakket bijvoorbeeld uit?

Hoe scoren jouw ads?
Doe de GRATIS Google Ads scan t.w.v. €399,-

Je wilt natuurlijk wel weten wat je krijgt voor wat je betaalt. Wij maken pakketten volledig op maat voor ieder van onze klanten. Eerst kijken we naar wat jouw budget is en daarbij kijken we naar wat je wensen zijn. Vervolgens zullen we dit samenvoegen tot een strijdplan om zoveel mogelijk conversies te behalen met het budget dat we hebben. Maar hoe kun je Google advertenties inzetten? En wanneer neem je een Google Ads pakket af?

Ontdek hoe jij succes behaalt met Google Ads

Google ads
Online sneller domineren

Wanneer moet je Google Adwords inschakelen

Een Google Ads pakket kun je op verschillende momenten inschakelen. Eigenlijk kun je dit zelfs altijd inschakelen. Zelfs als je ook hoog in de organische zoekresultaten te zien bent. Voor jouw publiek die op een specifiek zoekwoord zoeken, straalt dit namelijk vertrouwen uit. Helemaal bovenaan in de zoekresultaten sta je namelijk met je advertentie, en net daaronder sta je weer, maar dan in het organische gedeelte. Voor iemand die langs jouw advertentie scrolt en denkt “dit vertrouw ik niet” of iemand die de advertenties over het algemeen al overslaat is dit perfect. Zo zien ze namelijk dat je toch wel betrouwbaar bent en zullen ze alsnog op jouw pagina klikken.

Daarnaast zijn ads abonnementen natuurlijk goed te gebruiken wanneer je bezig bent met een SEO campagne. Met SEO duurt het namelijk even voordat je bovenaan staat in de organische zoekresultaten van de zoekmachine. In de tussentijd kun je dus een Google Ads pakket inschakelen om al conversies te genereren en winst te maken. Zoals je ziet kun je ads dus altijd wel inschakelen.

Een greep uit onze kennisbank

Google Ads kan jou als ondernemer een hoop opleveren. Op zoek naar meer informatie over Google Ads? Lees verder!

Wat is SEA?

SEA is de afkorting van Search Engine Advertising, oftewel zoekmachine

Wat zijn uitsluitings- zoekwoorden?

Een uitsluitingszoekwoord is alleen

Wat zijn betaalde zoekopdrachten?

Betaalde zoekresultaten zijn de advertenties

Wat is ROAS?

ROAS is een afkorting voor Return On
Advertising Spend. Het is een term uit

Wat is Google Display?

Google Display is een variant van adverteren met Google Ads. Het werkt

Hoe werkt Google Ads?

Wil je beginnen met SEA, als bijvoorbeeld aanvulling op jouw SEO, en ben je

Google ads Ali

Op welke manieren kun je Google Ads inschakelen

Haast iedereen kent de klassieke ads wel. Dit wordt ook wel SEA genoemd, of uitgeschreven Search Engine Advertisement. Meteen bovenaan in de zoekresultaten van de zoekmachine kom je ze voornamelijk tegen. Je herkent ze dan ook heel makkelijk aan het woord “advertentie” dat voor de titel van een ad staat. Hieronder zijn de organische zoekresultaten te direct vinden. Adverteren is dan ook een soort markt waar mensen op een bepaald zoekwoord bieden. Hoe meer mensen op een zoekwoord willen adverteren, hoe hoger de Cost per Click en hoe meer budget je dus vrij moet maken om een redelijke hoeveelheid conversies uit je advertenties te halen. Voor de perfecte campagne wordt dan ook altijd een zoekwoordonderzoek gedaan om te zoeken naar zoekwoorden met een lage concurrentie maar waar wel veel potentie in zit voor veel conversies. Zo zijn er binnen de advertenties nog veel meer trucjes waarmee je jouw conversie kan optimaliseren. Maar het uitbesteden van SEA is niet de enige manier van adverteren op Google!

Wat maakt ons uniek?

Waarom jij met SAM wél wint

We zetten de extra stap

Waar andere marketeers het houden bij tools, denken wij verder dan dat om resultaten voor jou te halen.

We gaan door tot het resultaat gehaald is

In 12 maanden geen resultaat?
We gaan gewoon door!

Wij groeien pas als jij groeit

Alles op basis van resultaat. Door onze provisie-constructie verdient elk van ons pas als jij verdient. Wel zo eerlijk!

Groeien als jij groeit, Floris We zetten de extra stap, Jake We gaan door tot het resultaat gehaald is, Ali

Video en display advertenties

Binnen Google Adwords pakketten kun je gebruik maken van verschillende visuele advertenties. Display advertenties kun je vinden op websites waar een product of artikel te vinden is. Denk aan marktplaats of een nieuwswebsite bijvoorbeeld. Hier zie je om het artikel of product heen een afbeelding met een aanbieding. Dit is de display advertentie. Meestal wordt deze advertentie gebruikt voor remarketing. Dit houdt in dat jij opnieuw getarget wordt met deze advertentie wanneer je de website van degene van wie de advertentie afkomstig is al eens hebt bezoekt.

Daarnaast heb je ook videoadvertenties. Dit gaat voornamelijk om advertenties op YouTube. Sinds 2006 is YouTube namelijk onderdeel van Google. Hier heb je genoeg mogelijkheden om te adverteren. Dit kan onder de video’s in de resultaten van nieuwe video’s bijvoorbeeld. Maar ook tussen de filmpjes door kun je een advertentie plaatsen. Denk maar aan wanneer je zelf een filmpje op YouTube aan het kijken was. Vaak wordt een video enkele keren onderbroken omdat een advertentie dan afspeelt. De ene keer kun je deze advertenties wel na een paar seconden wegklikken en de andere keer moet je echt wachten tot het advertentie filmpje voorbij is. Je betaalt pas als iemand dertig seconden van het filmpje heeft bekeken of deze helemaal afgekeken heeft.

Shopping ads

Heb jij een webshop en verkoop je dus veel producten, dan kun je ervoor kiezen te adverteren op Google shopping. Hier zijn alle producten te vinden die aan een zoekopdracht gerelateerd zijn. Zoek je bijvoorbeeld op “winterjas” dan krijg je bovenaan als allereerst de shopping advertenties. Hier kun jij dus ook tussen staan met jouw producten als je dit toe wil voegen aan jouw Google Ads abonnement!

Adverteren op social media

Op verschillende social media platforms zijn er ook veel mogelijkheden om te adverteren. Denk bijvoorbeeld aan Instagram, Facebook, TikTok en Snapchat. Deze platforms hebben weer net een andere instelling voor het adverteren dan de advertentie instellingen in Google. Denk bijvoorbeeld aan wanneer je door de feed van Instagram of Facebook scrolt. Om de zoveel posts kom je een advertentie tegen. Deze herken je aan het woord “gesponsord” dat onder de titel staat.

Waar bestaat een Google Ads pakket uit?

Pakketten voor Google Ads bestaan uit verschillende aspecten. Allereerst zit het volledig uitzetten van een Google Adwords strategie erbij inbegrepen. Zoals eerder aangegeven moet er eigenlijk altijd wel een onderzoek gedaan worden naar welke zoekwoorden je wilt gebruiken om voor te adverteren en daarnaast ook een analyse naar de markt en concurrentie. Zo weet je wordt duidelijk wat er speelt en wat er mogelijk is. Aan de hand hiervan kunnen we een strategie op maat uitzetten om veel conversies te halen.

Dus het opzetten van een uitgebreide Google Ads strategie en campagne is inbegrepen. Maar vervolgens moeten de advertenties ook gemonitord worden. Het beheren en optimaliseren van jouw campagnes zit dus ook allemaal in jouw Google Ads pakket. Kortom, alles wat te maken heeft met de Google Ads campagnes die wij voor jou hebben opgezet, regelen wij en zit allemaal in het pakket!

Hoe scoren jouw ads?

Doe de GRATIS Google Ads scan

Haal je te weinig uit je Ads? Wij laten je zien waarom anderen wel slagen!

  • Verdien je investering terug
  • Hoe kom je aan een positieve ROI?
  • In 24 uur je scan uitslag
Google Ads Specialist Floris

Google Ads specialist

Google ads

Jouw Ads tot in detail
laten optimaliseren?

Ons bedrijf zorgt voor de zichtbaarheid waar jij al een tijd op zit te wachten! Succesvolle Ads zijn bij SAM een garantie.

Wat andere ondernemers zeggen…

5/5

Dennis Weggenaar

#SEO #webshop

SAM Online Marketing heeft mij geholpen met de vindbaarheid te verbeteren in de regio. Niet alleen hebben zij gedaan wat ze zeiden, maar kwamen ook steeds met nieuwe manieren om de markt aan te pakken. Professionele werkwijze.

5/5

Brahim Vlogs

#SEO #website

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben, alle afspraken zijn tot nu nagekomen. Wat ik zeer belangrijk vindt is dat als er een verandering plaats moet vinden dat het snel gedaan wordt, en dat is hier zeer zeker het geval!

5/5

Monique Jeijsman

#SEO #website

Ik werk nu een aantal maanden samen met Sam online. De communicatie is altijd keurig. Ook als er iets niet goed gaat, dan lossen ze het meteen op. Ze denken goed mee om iets te verbeteren en houden mij ook scherp als ik iets moet aanleveren.

5/5

Rob Bijtjes

#SEO

Sommige reviews kon ik terug herleiden tot een bedrijfsnaam. Gecheckt…zoeken op ‘verhuizen Haarlem’ en idd dit bedrijf stond hoog in Google. In zee met ze gegaan. Dit zijn tóppers, klaag nu tegen ze dat ik het véel te druk heb 🙂

5/5

Tolga Cav

#SEO #website

Professionele Team die hart heeft voor jou zaak en er voor zorgt dat jij moet goed gevoel je werk kan doen!

Mogelijkheden binnen de Google Ads pakketten van SAM Online Marketing

Google Adwords is dus een breed begrip binnen online marketing. Je kan verschillende kanten op met een Google Ads abonnement. Maak je alleen gebruik van de SEA advertenties of wil je ook op een van de andere manieren adverteren? Het is allemaal tegelijk mogelijk als je dat zou willen. Zelfs terwijl je met zoekmachine optimalisatie bezig bent om hier zoveel mogelijk advertenties uit te halen en al hoog staat kun je Google Ads inschakelen. Wil jij dus helemaal ontzorgd worden van jouw campagnes? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken voor jouw Google Ads pakket. Wij maken hem volledig op maat voor jou! Iedereen heeft namelijk andere wensen en een ander budget.